یخچال فریزر دوو الکترونیک



در خرید لوازم خانگی، انتخاب یخچال یکی از کارهای نسبتا سخت محسوب می‌شود؛زیرا عضو مهمی از آشپزخانه به شمار می‌رود .یکی از برندهای بین المللی برتر در بازار، شرکت دوو الکترونیک است.



معرفی برند دوو

شرکت دوو یکی از معتبر ترین تولیدکنندگان لوازم خانگی است که بیش از 130 سال سابقه دارد و محصولات خود را به 150 کشور دنیا عرضه میکند.

شرکت دوو الکترونیک تولید کننده انواع یخچال (دوقلو- یخچال فریزر بالا پایین-ساید بای ساید)، ماشین لباسشویی و ظرفشویی ،جاروبرقی،ماکروفر،ال ای دی و کولر گازی می باشد.

یخچال فریزر های دوو ساخت کره میباشند و هم تراز با یخچال فریزر های الجی و سامسونگ عمل میکنند .


آیا یخچال فریزر های دوو دارای گارانتی میباشند؟

برند دوو مانند سایر برندهای خارجی در رابطه با خدمات پس از فروش یخچال های خود در ایران اقدام به بستن قرارداد هایی با نمایندگی ها در شهرهای مختلف کرده است و گارانتی و ضمانت نامه هایی را نیز به مشتریانش ارائه داده است.


چرا یخچال دوو بخریم؟

کشور کره جنوبی در دهه های اخیر به یکی از بزرگترین کشورهای تولیدکننده لوازم خانگی به ویژه ساید باید ساید و یخچال فریزر های خانگی تبدیل شده است  دوو یخچال های مختلفی در سایز و شکل گوناگون تولید کرده است که دست شما را برای انتخاب باز می گذارد .

یخچال‌های دوو، به طور کلی دارای فضای نگهداری زیادی هستند و همچنین ظاهر مناسبی دارند.

یخچال های دوو به سه دسته زیر تقسیم میشوند:

  • یخچال ساید بای ساید دوو
  • یخچال فریزر بالا پایین دوو
  • یخچال فریزر دو قلوی دوو



ساید بای ساید دوو

یخچال فریزر های ساید بای ساید دوو با ابعاد ها و مشخصات های مختلفی تولید میشوند .

ساید بای ساید دووهای دوو در مقایسه با یخچال های دوقلوی آن ظاهری زیبا تر وفضای متنوع تری دارداما حمل و نقل آن به دلیل ابعاد انها بسیار مشکل تر از یخچال فریزرهای دوقلو و بالا پایین است اما برای آشپزخانه‌های بزرگ مناسب‌ هستند.

یخچال های ساید بای ساید دوو در مدل های پرایم ، پارامو ، سکرت و….تولید میگردند.

ساید بای ساید دوو

یخچال فریزر های ساید بای ساید دوو با ابعاد ها و مشخصات های مختلفی تولید میشوند .

ساید بای ساید دووهای دوو در مقایسه با یخچال های دوقلوی آن ظاهری زیبا تر وفضای متنوع تری دارداما حمل و نقل آن به دلیل ابعاد انها بسیار مشکل تر از یخچال فریزرهای دوقلو و بالا پایین است اما برای آشپزخانه‌های بزرگ مناسب‌ هستند.

یخچال های ساید بای ساید دوو در مدل های پرایم ، پارامو ، سکرت و….تولید میگردند.



یخچال دوقلو دوو

دلیل محبوبیت یخچال های دوقلو دوو فضای بسیار بیشتر و حمل و نقل راحتتر نسبت به ساید باید ساید ها است.

ویژگی های یخچال فریزردوقلو:

  • فضای زیاد و جادار بودن
  • طراحی زیبا
  • فیلترهای بوگیر قدرتمند
  • گارانتی 124 ماهه کمپرسور های اینورتر
  • رده مصرف انرژی A و +A
  • سامانه کنترل سرمایش اتوماتیک



موتور یخچال های دوو ساخت کجاست؟

یکسری از محصولات موتور یخچال دوو ساخت کره می باشدو در بعضی تولیدات نیز موتور با کیفیت چینی با برند دانپر به کار رفته است که جز یکی ت بهترین برنده های شناخته شده دنیا میباشد ودر کشور چین تولید میگردد.




این یخچال فریزر ها دارای صفحه نمایش لمسی یا دکمه ای میباشند. تنظیمات یخچال فریزر دوو در اکثر مدل های آن به یک صورت است واگر عملکرد تمام دکمه های آن را یادبگیرید میتوانید با آن ها کار کنید.

دکمه Sleep

زمانی که شما دکمه حالت خواب را انتخاب کنید در واقع دارید  سرعت خنک کردن یخچال را کنترل می کنید. شما در واقع زمانی که این دکمه را فعال کنید، یخچال شما به زمان ۱۲ ساعت هیچگونه سرما سازی را انجام نخواهد داد و بعد از ۱۲ ساعت مجددا به صورت اتوماتیک شروع به کار می کند و به حالت معمولی خود باز می گردد.


دکمه FILTER INFORMATION

معمولا فیلترهای یخچال شما باید هر ۶ ماه یکبار تعویض شوند. از این رو اگر بعد از گذشت ۶ ماه شما همچنان هم این فیلتر را تعویض نکنید یخچال شما ممکن است دچار مشکل شود. بعد از اینکه شما فیلتر را تعویض کنید، دکمه های قفل را باید به مدت ۳ ثانیه نگه دارید تا علامت فیلتر برروی صفحه نمایشگر حذف شود.


حالت SILENT

 این حالت در یخچال فریزر دوو برای این ایجاد شده است که شما بتوانید صداهای ناشی از هرگونه مشکل را کاهش دهید در این بخش صفحه نمایشگر هم با نور کمتری کار خواهد کرد که باعث می شود انرژی آن ذخیره شود.


دکمه LOCK ICE MAKER

این دکمه در یخچال فریزر دوو به شما کمک خواهد کرد که کار یخسازی را قفل کنید. با فعال کردن این گزینه در واقع یخچال شما دیگر کار یخ سازی را انجام نخواهد داد.


دکمه SUPER REFRIGERATOR

این دکمه برای زمانی مناسب است که شما می خواهید دمای یخچال خود را به یکباره عوض کنید. این عوض کردن هم می تواند شامل افزایش دما و هم شامل کاهش دما  باشد. آنچه که باید در مورد این دکمه بدانید این است که این حالت تنها در مدت زمان ۴۰ دقیقه انجام خواهد شد و دمای یخچال شما را به منفی ۷ درجه سانتی گراد می رساند.



چرا باید قطعات یخچال و فریزر را بشناسیم؟

فرض کنید همیشه داخل یخچال تان برفک می زند و بخش زیادی از فضای یخچال به خاطر وجود برفک بلا استفاده مانده است. واقعاً دلتان نمی خواهد از شر این برفک خلاص شوید؟در اینجا با برخی از قطعات این یخچال فریزرهای دوو آشنا شوید.


  • کمپرسور

یکی از قطعات کاربردی موجود در یخچال و فریز، کمپرسور بوده که ما آن را به عنوان موتور می شناسیم. در اغلب موارد از آن به عنوان قلب تپنده یخچال نام می برند . کمپرسور خود از سه قطعه میلنگ، پیستون و سوپاپ ها تشکیل شده است. موتور یخچال گاز را فشرده می کند. سپس گاز فشرده را با فشار زیادی به درون لوله های کندانسور و اواپوراتور به جریان در می آورد. این عمل آن قدر تکرار می شود تا سرمای مورد نیاز درون یخچال و فریزر تأمین شود.

  • کندانسور یخچال و فریزر 

 قطعه مهم و حیاتی در یخچال و فریزر که می خواهیم بیشتر با آن آشنا شویم، کندانسور است که به رادیاتور خنک کننده نیز لقب گرفته است. این قطعه از نظر ظاهری، به صورت لوله های خمیده ای شکل بوده که در قسمت پشت یخچال قرار گرفته است و به راحتی قابل رویت است. در پشت خمیده شکل بودن این لوله ها، هدف خاصی نهفته است و از آن ها برای جریان گاز مبرد استفاده می شود.

کندانسور به تدریج گرما و حرارت گاز داغ را به محیط انتقال می دهد و نتیجه آن، تبدیل دوباره به مایع قبل از وارد شدن به درایر(فیلتر) و لوله مویی است.

انواع کندانسور:

  • کندانسور های فن دار که مخصوص یخچال های ویترینی طراحی شده اند
  • کندانسور آبی که عملکرد خنک سازی آن به وسیله آب صورت می گیرد
  • کندانسور های تبخیری که عملکرد خنک سازی گاز مبرد در آن ها، ترکیبی از جریان همرفتی آب و هوا است


  • ترموستات یخچال و فریزر

این قطعه نیز یکی از مهم ترین قطعات محسوب می شود.

 کار ترموستات در یخچال و فریزر های این است که جهت ثابت نگه داشتن دما، به کمپرسور فرمان روشن یا خاموش شدن یا به اصلاع فرمان اتوماتیک را می دهد. به این معنی که این قطعه دمای داخلی یخچال را بر اساسی میزانی که شما تنظیم کرده اید، کنترل می نماید.

اگر میزان سرما کم باشد به کمپرسور فرمان شروع کار می دهد تا زمانی که اتاقک های درونی به طور کامل خنک شوند. اما در صورتی که ترموستات دما را برابر میزان تنظیم شده تشخیص دهد، فرمان خاموشی کمپرسور را صادر می کند.

درجه بندی ترموستات به میزان گرمای محیط بستگی دارد.  در فصل های گرم در درجه های بالا و در فصل های سرد سال با تنظیم بر روی درجه ها کم، کاهش مصرف انرژی و بالا رفتن عمر مفید یخچال و فریزر را به دنبال دارد.



معرفی برخی بهترین مدل های یخچال دوو


یخچال و فریزر ساید بای ساید دوو مدل DES-2915W

  • گنجایش: ۸۴۰ لیتر
  • نمودار مصرف انرژی: A+
  • بدون برفک: بله




این یخچال همچنین دارای سیستم هوشمند کنترل دما است. این سیستم میوه‌ها، سبزیجات و مواد پروتئینی را به مدت طولانی‌تری نگهداری می‌کند. به‌علاوه، از تازگی و طراوت این مواد غذایی کاسته نمی‌شود .

کمپرسور اینورتر دیجیتالی که در این دستگاه به‌کار رفته است، تا ۲۳ درصد کمتر از کمپرسورهای قدیمی برق مصرف می‌کند. در نتیجه، هزینه‌های برق را برای شما کاهش خواهد داد.


یخچال فریزر دوو مدل D2BF-0028LW

  • گنجایش: ۷۹۲ لیتر
  • نمودار مصرف انرژی: A+




کمپرسوری که در این دستگاه به‌کار رفته است، از انواع کمپرسورهای نسل جدید است که عملکرد و بازده بهتری دارند. از ویژگی‌های خوب این یخچال می‌توان به قابلیت کنترل رطوبت، سیستم انجماد سریع و گردش هوای سه‌بعدی اشاره کرد.

این محصول همچنین مجهز به سیستم سرمایش دوگانه است که جریان سرمایش یخچال را از فریزر جدا می‌کند.


یخچال و فریزر ساید بای ساید دوو مدل D2S-0037

  • گنجایش: ۳۸ فوت
  • نمودار مصرف انرژی: A+
  • بدون برفک: بله



کمپرسوری که در این دستگاه به‌کار رفته است، از انواع کمپرسورهای نسل جدید است که عملکرد و بازده بهتری دارند. از ویژگی‌های خوب این یخچال می‌توان به قابلیت کنترل رطوبت، سیستم انجماد سریع و گردش هوای سه‌بعدی اشاره کرد.

این محصول همچنین مجهز به سیستم سرمایش دوگانه است که جریان سرمایش یخچال را از فریزر جدا می‌کند. به این ترتیب، مواد غذایی موجود در هر محفظه به‌خوبی نگهداری شوند؛ بدون آن‌که از کیفیت و تازگی آن‌ها کاسته شود. یکی دیگر از مزایای این سیستم جلوگیری از انتشار بوی نامطبوع از فریزر به یخچال یا برعکس است.


یخچال فریزر دوقلو دوو مدل D2LRF-0020SS


  • گنجایش: ۲۰ فوت
  • نمودار مصرف انرژی: A+
  • بدون برفک: بله


این یخچال مجهز به فناوری دیجیتال کولینگ است .این سیستم دمای داخل و خارج یخچال را تشخیص می‌دهد و سرمایش مورد نیاز آن را تامین می‌کند.

به کمک این ویژگی میوه‌ها، سبزیجات و مواد غذایی به مدت طولانی‌تری نگهداری می‌شوند؛ بدون آنکه کیفیت و تازگی آن‌ها تحت تاثیر قرار بگیرد. این محصول همچنین دارای محفظه‌ی مخصوص نگهداری میوه‌ها است. از دیگر ویژگی‌های این یخچال می‌توان به یخساز تمام اتوماتیک اشاره کرد.



یخچال فریزر دوو مدل D2BF-0028GW

  • گنجایش: ۴۹۴ لیتر
  • نمودار مصرف انرژی: A+
  • بدون برفک: بله


یکی از ویژگی‌های این یخچال دارا بودن کمپرسور نسل جدید کم‌مصرف است. این کمپرسورها نسبت به نمونه‌های قدیمی‌تر دارای کارآمدتر هستند و بازدهی بیشتری دارند.

قابلیت کنترل سرمایش، سیستم انجماد سریع و سیستم گردش هوای سه‌بعدی از دیگر ویژگی‌های این محصول هستند. این یخچال همچنین مجهز به سیستم سرمایش دوگانه است. سیستم سرمایش دوگانه جریان هوای سرد یخچال و فریزر را از هم جدا می‌کند. این ویژگی باعث می‌شود مواد غذایی هر محفظه در بالاترین کیفیت نگهداری شوند؛ بدون آنکه از تازگی آن‌ها کاسته شود.



نکته پایانی: اگر با نام برندها آشنا باشید حتما یخچال دوو یکی از انتخاب‌های شما است. ما در این جا سعی کردیم شما را با این برند نام‌آشنای کره‌ای و یخچال‌های آن بیشتر آشنا کنیم. همچنین با معرفی بهترین محصولات بازار تلاش کردیم انتخاب را برای شما آسان‌تر سازیم.

یخچال فریزر های دوو را با مناسب ترین قیمت و کیفیت قابل توجه و گارانتی معتبر از فروشگاه اینترنتی  اعتماد کالا  تهیه نمایید


برچسب‌ها :
دیدگاه شما
user