یخچال فریزر هیمالیا مدل امگا هوم بار

بررسی کیفیت یخچال فریزر هیمالیا مدل امگا هوم بار



تاریخچه

هیمالیا یک برند ایرانی میباشد.این شرکت در دهه 50 شمسی در تهران با ساخت و تولید یخچال فریزر کار خود را آغاز نمود.شرکت هیمالیا به تدریج  وبا پیشرفت تکنولوژی شروع به تولید یخچال فریزرهای مدرن کرده است.این شرکت با تولید بسیار زیاد یخچال فریزرهای ایستاده و کسب استاندارد های ملی توانسته است به شهرت برسد.



انواع یخچال فریزر هیمالیا

اگر به دنبال یخچال ایرانی اما با کیفیت بالا میباشید, اسم هیمالیا را بارها شنیده اید.این شرکت انواع یخچال فریزر های ساید بای ساید دوقلو-یخچال فریزر بالا ویخچال فریزر پایین اشاره نمود  که اعتماد کالا قصد دارد در این مقاله به بررسی کامل یخچال فریزر هیمالیا مدل امگا هوم بار بپردازد.



طراحی و ساخت یخچال فریزر هیمالیا مدل امگا هوم بار

اگر طرفدار یخچال های  دوقلو و یا ساید بای ساید هستید اما فضای کافی در آشپزخانه ی خود ندارید,نگران نباشید چرا که طراحان شرکت هیمالیا تمام تلاششان را کرده اند تا یخچال های امگا هوم بار استفاده بهینه از فضا را ببرد.

بدنه این یخچال فریزر از ورق های پیش ساخت گالوانیزه با کیفیت بالا ساخته شده است دستگیره این یخچال به طوری طراحی شده است که در سمت چپ یخچال به صورت مخفی می باشد.دراین محصول یخچال در بالا و فریزر در پایین میباشد.روی درب یخچال علاوه بر پنل دیجیتال و یک هوم بار برای دسترسی سریع تر به بطری های آب  و نوشیدنی قرار داده شده است تا از هدر رفتن انرژی تا حد زیادی جلوگیری شود.

( پنل لمسی روی یخچال برای تنظیم دما و حالات مختلف یخچال میباشد.)



یخچال

کابین یخچال امگا هوم بار دارای سه طبقه و دو کشو میباشد.همچنین بر روی درب این یخچال 3 طبقه موجود مییباشد.

این یخچال دارای سیستم نوفراست یا بدون برفک میباشد. در یخچال هایی که برفک می زنند و در اصطلاح عمل دیفراست یا یخ زدایی انجام نمی گیرد می گویند یخچال بدون برفک است و اینگونه یخچال ها را یخچال های معمولی می گویند. بیشتر یخچال های قدیمی و معمولی دارای برفک بودند و عمل یخ زادیی را انجام نمی دادند. در یخچال های امروزی و یخچال های ساید بای ساید تمام مدل ها بدون برفک می باشد و دارای حالت یخ زدایی می باشند. این پروسه به صورت دوره ای و هر وقت که یخچال برفک بگیرید المنت های گرم کننده داخل یخچال شروع به فعالیت می کنند و برفک را آب می کنند.

مسئولیت روشنایی داخل یخچال بر عهده ی لامپ LED به کار رفته شده در کابین میباشد که هم نور کافی ایجاد می کند و هم تولید گرمای بسیار کم در کاهش مصرف انرژی بسیار موثر است.



فریزر

کابین فریزر امگا هوم بار در پایین قرار دارد که دارای 4 کشو میباشد و بر روی درب این محصول هیچ گونه طبقه ای نمیباشد.این فریزر دارای ویژگی انجماد سریع و سیستم نوفراست است.

با ویژگی انجماد سریع شما میتوانید مواد غذایی که نیاز به سرمای زیاد وفوری دارند را با سریع ترین زمان به انجماد برسانید.


 امکانات یخچال فریزر هیمالیا

یکی از مزایای این یخچال فریزر سیستم عیب یاب هوشمند میباشد که در صورت بروز هرگونه مشکل,این سیستم آن را نمایش می دهد. این دستگاه همچنین مجهز به سرمایش دوگانه میباشد.این تکنولوژی باعث پخش یکنواخت سرما در تمامی طبقات به وسیله فن ها میشود.این  محصول همچنین دارای امکاناتی نظیر :کمپرسور مخصوص مناطق گرمسیری –قفل کودک – اخطار باز ماندن درب ها –لاستیک دور درب مرغوب و آنتی باکتریال می باشد.

گنجایش این یخچال برابر با 20 فوت و 605 لیتر می باشد که نیاز های بسیاری از خانواده های متوسط را بر طرف کرده است.



برچسب انرژی

این یخچال جزء  یخچال فریزر های کم مصرف موجود در بازار می باشد



مشخصات یخچال فریزر هیمالیا مدل امگا هوم بار

  • این یخچال مجهز به یخساز اتوماتیک متصل به آب شهری میباشد که در قسمت کشوی سمت راست فریزر قرار دارد که آب تصفیه شده به یخ تبدیل میشود.
  • سسیستم هوشمند AVP   باعث جلوگیری ازرشد باکتری ها  و بو گرفتن یخچال فریزر میشود
  • تکنولوژی پیشرفته VITA FRESH  برای نگهداری مواد غذایی تازه ترو طول عمر سلامت یخچال فریزر است.
  • صدای موتور یخچال فریزر 45 و 55 دسی بل است
  • امکان کنترل میزان رطوبت
  • باکس متحرک کوچک در قسمت یخچال
  • تنوع رنگی :سفید چرمی-نقره ای- تیتانیوم – استییل



قیمت یخچال فریزر هیمالیا

با توجه به مشخصات ویژه و منحصر به فرد و کیفیت بالای ساخت و طراحی زیبا و مناسب این دستگاه قیمت بسیار مقرون به صرفه ای دارد و در مقایسه با برندهای خارجی که از کیفیت بالایی برخوردار هستند اما قیمت  بسیار بالا و خدمات پس از فروش ندارند قیمت بسیار خوبی دارند.



خدمات پس از فروش یخچال فریزر هیمالیا امگا هوم بار

یخچال فریزر هیمالیا دارای 30 ماه گارانتی ضمانت کالا میباشد.همچنین موتور تمامی یخچال فریزرها دارای 60 وارانتی میباشد. این شرکت با بیش از 400 نمایندگی خدمات پس از فروش در کل کشور آماده ارائه خدمات  به شما مشتریان عزیز میباشد.


  کیفیت یخچال فریزر

کیفیت ساخت هیمالیا را میتوانید از میزان فروش بالای آن به علت میزان رضایتمندی بالای مصرف کنندگان متوجه شد.تولید محصولات هیمالیا مطابق با استاندارد های اروپایی و استفاده از تکنولوژی تولید معتبر آلمانی از جمله مجوز های این شرکت در جهت تولید محصولات با کیفیت ایرانی است.



موتور یخچال هیمالیا امگا هوم بار

همالیا توانسته است با به کارگیری بهترین دستگاه های مونتاژ و تولید خط تولیدی استاندارد را به وجود بیاورد که در نهایت کالایی که به دست مصرف کننده می رسد . دستگاهی با کمترین ایرادات و مشکلات فنی و با کیفیت ساخت بالاست.



سخن پایانی

این یخچال فریزر دارای عرض 72 سانتی متر و عمق 75 سانتی متر میباشد که نشان می دهد علاوه بر امکانات  بسیار بالایی که دارند گزینه ی مناسبی برای آشپزخانه های کوچک می باشد شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر از قیمت یخچال امگا هوم بار هیمالیا به سایت اعتماد کالا مراجعه کنید  وخریدی راحت و آسان را تجربه کنید.

چرا از یخچال فریزر هیمالیل مدل امگا هوم بار استفاده میکنیم؟

1.داشتن استاندارد ملی ایران که باعث تولید محصولات با کیفیت میشود

2.شرکت هیمالیا تولید کننده است و محصولات این شرکت تقریبا توسط همین شرکت تولید میشود

3.امکاناتی که در این دستگاه به کاررفته است همگام با تکنولوژی روز دنیا میباشد.


image widget. Press Enter to type after or press Shift + Enter to type before the widget
برچسب‌ها :
دیدگاه شما
user