چرخ خیاطی جانتک

بررسی  چرخ خیاطی جانتک



 

چرخ خیاطی وسیله ای بسیار کارآمد برای خانواده های ایرانی است .در فارسی تاجیکی این وسیله را  ماشین دوزندگی میگویند.خیاطی  یکی از هنرهای زیبا است که  هم به شکل خانگی و هم به شکل صنعتی کاربرد دارد که میتوان به عنوان یک ابزار اقتصادی  و همچنین عامل صرفه جویی در وقت آن اشاره کرد . اولین چرخ خیاطی توسط  چارلز وایزنتال در سال 1755 ساخته شده است.  او يک سوزن را جهت استفاده در اين چرخ خياطي مطرح کرده بود چرخ خیاطی بعدی  ساخته شخصی به نام تامیس سنت انگلیسی است. وی ماشینی در سال ۱۷۹۰ به ثبت رسانید که کارش بسیار شبیه به دوخت زنجیره‌ای بود. در ادامه با اعتماد کالا همراه باشید  تا خریدی راحت و مطمئن را تجربه کنید.


تاریخچه

کارخانه نگین جان و مه تولید کننده انواع چرخ خیاطی با نام جانتک می باشد.چرخ خیاطی جانتک از چرخ های با کیفیت بالا است که امروزه نظر بسیاری از خریداران را به سوی خود جذب کرده است .چرخ خیاطی جانتک قابلیت انواع دوخت پارچه از جمله حریر ,کرپ ,کتان ,کریسه ,جین و چرم را داشته و کار را برای خیاطان راحت کرده است.چرخ خیاطی جانتک را  به دو دسته چرخ خیاطی خانگی و صنعتی دسته بندی میکنند. چرخ خیاطی صنعتی مناسب کارگاه ها و کسب و کار گروهی می باشد که طبیعتاً از سرعت، کیفیت و هم چنین عملکرد بالایی نسبت به چرخ خیاطی های خانگی برخوردار هستند.  هر کدام  از این چرخ ها کاربردها و نقش های به خصوصی در دنیای امروز دارند و از رنج قیمت، کیفیت، وزن و طراحی، کارایی و هم چنین اجزای تشکیل دهنده متفاوتی برخوردار هستند.


چرخ خیاطی جانتک ساخت کدام کشور میباشد؟

شرکت نگین جان و مه یکی از اولین تولید کنندگان چرخ خیاطی تحت عنوان برندی ایرانی در سطح کشور و سراسر جهان است .این شرکت هر سال به ارتقا کیفیت محصولات خود میپردازد .این شرکت از اولین سال شروع کارخود مورد استقبال مردم و افراد متخصص قرار گرفته است.



کیفیت چرخ خیاطی جانتک

شرکت نگین جان و مه تولید کننده انواع  چرخ خیاطی میباشد.چرخ خیاطی های آن علاوه بر تنوع خوبی که دارند دارای قابلیت های دوخت متنوع میباشند.برند جانتک چرخ خیاطی های خود را در سه سری تولید می کند.



نمایندگی و خدمات پس از فروش چرخ خیاطی جانتک

ژانومه یک شرکت ژاپنی در عرصه تولید چرخ خیاطی , از قوی ترین و پر فروش ترین تولیدکنندگان چرخ خیاطی  در دنیا میباشد.این شرکت بیش از 50 سال سابقه ای که دارد نمایندگی های زیادی در ایران دارد که این نشان از کیفیت و عملکرد بالای آن است.در صورت خرید از اعتماد کالا میتوانید از خدمات پس از فروش و گارانتی محصولات ژانومه استفاده کنید  ودر صورت خرابی میتوانید با شماره نمایندگی ها آن تماس حاصل نمایید.



چرخ خیاطی گلدوزی جانتک

این چرخ خیاطی ها نه تنها قابلیت دوخت های گلدوزی را دارند بلکه قابلیت دوخت های متنوع دیگری از جمله تیکه دوزی ,پس دوزی ,ساده ,پارچه های نازک,زیپ دوزی ,دکمه و جا دکمه اشاره کرد.این محصول تنوع دوخت حاشیه ای متفاوت و قابلیت دوخت های باز آزاد را دارند.همه ی چرخ خیاطی های جانتک با دارا بودن خدمات پس از فروش قوی و همچنین اقلام همراه همچون کاور پارچه ای ,روغن چرخ خیاطی , دفترچه لوازم ,دفترچه راهنمای فارسی  و ....به دست مصرف کنندگان می رسد.



ویژگی های چرخ خیاطی جانتک

1-امکان دوخت هر نوع پارچه

2- ساختار محکم همراه با بدنه آلومینیومی مقاوم

3- کیفیت بالا همراه با دوام بالا

4- قابلیت دسترسی آسان به قطعات یدک




چرخ خیاطی 32 کاره جانتک

از ویژگی های تمامی چرخ خیاطی های جانتک میتوان به توانایی پس دوزی ,ژرسه دوزی,لبه دوزی,.. و قابلیت دوخت دکمه در 4 مرحله و ساخت بدنه از جنس ABS  , حاشیه دوزی عرض 5 میلی متر و دور دوزی 860 دوخت در دقیقه و طول دوخت 4 میلی متر اشاره کرد.این چرخ خیاطی همچنین قابلیت دوخت حلقوی جهت دوخت دور آستین و دمپای شلوار و قابلیت نصب انواع سوزن از 9 الی 18 برای انواع پارچه ها و دوخت ها  و مجهر به سوزن نخ کن اتوماتیک , دارای سیستم فشار پایه برای پارچه درب جعبه ی محکم , قابلیت دوخت توپر ,ساده , زیگزاگ ,سیستم قاب ماکو نیم دور تمام فلز میباشد.



انواع چرخ خیاطی های جانتک


1.چرخ خیاطی جانتک سریK

این سری  از چرخ خیاطی های جانتک از قیمت بسیار به صرفه ای برخوردار است و معمولا برای خانم های خانه دار و مزون های کوچک مناسب است.این سری از چرخ خیاطی ها قابلیت دوخت 32 مدل متنوع را دارند و جنس بدنه ی داخلی آن از آلومینیوم و بدنه ی خارجی از ABS  می باشد .


2.چرخ خیاطی جانتک سری SP

چرخ خیاطی های جانتک سریSP  کلیه تجهیزات و امکانات  وچرخ خیاطی های کامل را دارند.این چرخ خیاطی دارای 32 مدل تنوع دوخت و دارای سوزن نخ کن و پایه هستند و نسبت به سری های قبل از قیمت بالا تری برخوردار است.


3.چرخ خیاطی جانتک سری SPD

این دسته از چرخ خیاطی های جانتک دارای امکانات چرخ خیاطی های سری SP  اما با امکانات پیشرفته هستند و دارای درب محافظ نیز میباشد.




بهترین چرخ خیاطی های جانتک

اگر به دنبال یکی از بهترین چرخ خیاطی ها برای خیاطی وگلدوزی هستید این مدل میتواند بسیار مناسب باشد.سایز سوزن این چرخ خیاطی از 9 الی 18 قابل تعییر است.از ویژگی های مهم این چرخ خیاطی میتوان به 32 مدل تنوع دوخت حاشیه دوزی, دوخت 5 میلی متر ,دور موتور 860 دور در دقیقه ,جا دکمه ای 4 مرحله ای ,دکمه دوزی و..... اشاره کرد.


  • چرخ خیاطی جانتک مدلSP600

این مدل دارای وزنی به اندازه 7 کیلوگرم بوده است و از امکانات آن میتوان به سوزن نخ کن اتوماتیک ,پدال برقی با قابلیت تنطیم سرعت دوخت , طول دوخت 4 میلی متر , عرض دوخت 5 میلی متر بوده است.


  • چرخ خیاطی جانتک مدل SP700

این چرخ خیاطی اولین بار در سال 96 تولید و روانه بازار شده است وبا توجه به قابلیت هایی که دارد جزء پر فروش ترین های موجود در بازار میباشد.از ویژگی های منحصر به فرد این محصول میتوان به قیمت مناسب و اقتصادی آن اشاره کرد.


  • چرخ خیاطی جانتک مدلK600

این مدل چرخ خیاطی قابلیت دوخت های مختلف همچون ساده دوزی , دوخت انواع پارچه های ضخیم و نازک ,زیپ دوزی,پس دوزی و........ نیز کاربرد دارد.این محصول دارای پدال برقی  با قابلیت تنطیم دوخت  بوده و همچنین دارای قابلیت دوخت های حلقوی جهت دوخت دور آستین و دمپای شلوار نیز می باشد.



سخن پایانی

برند جانتک انواع مدل چرخ خیاطی هایی با قابلیت های مختلف و تنوع دوخت متفاومت در بازار عرضه کرده است.شما می توانید با مراجعه به سایت اعتماد کالا محصول مورد نظر خود را خریداری نمایید.

برچسب‌ها :
دیدگاه شما
user