ویژگی های ماشین لباسشویی دوقلو

ویژگی های ماشین لباسشویی دوقلو 

امروزه ماشین لباسشویی های مختلفی با ویژگی های متفاوتی در بازار عرضه شده است. ماشین لباسشویی های تولید شده توسط برند های مختلف دارای ویژگی های متفاوتی هستند. همچنین حجم های متفاوتی نیز دارند ماشین لباسشویی ها در حجم های 6 کیلویی، 7 کیلویی، 8 کیلویی ، 9 کیلویی، 10 کیلویی و بیشتر تولید شده اند که هر حجم متناسب با تعداد افراد خانواده تولید و در بازار عرضه شده است. برخی از خانواده ها ممکن است که تعداد نفرات زیادی داشته باشند و نیاز به ماشین لباسشویی های با حجم زیاد داشته باشند.برای رفع نیاز این دسته مردم که خانواده آن ها جمعیت زیادی دارند ماشین لباسشویی های دوقلو طراحی شده اند از حجم بیشتری برخوردار هستند پاسخگوی تمامی نیاز های خانواده پر جمعیت را برای شستشوی لباس هایشان برطرف میکند.در لباسشویی های دوقلو با حجم زیاد و قدرت زیادی که دارند حتی میتوانید پتو های خود را نیز بشویید بدون اینکه مشکلی در شستشو پیش بیاید. ماشین لباسشویی های دوقلو قیمت بسیار کمتری نسبت به لباسشویی های تک مخزنه دارند و از حجم بیشتری برخوردار هستند.ماشین لباسشویی های دوقلو دارای دو مخزن در سمت راست و چپ هستند که به این دلیل به اینگونه ماشین لباسشویی ها ماشین لباسشویی دوقلو گفته میشود.در بیشتر ماشین لباسشویی های دوقلو مخزن سمت چپ برای قرار دادن لباس های کثیف است که نیاز به شسته شدن دارند و مخزن سمت راست برای خشک کردن لباس های شسته شده است. اکثر ماشین لباسشویی های دوقلو به اینگونه هستند که شلنگ آب مخزن شستشو باید توسط مصرف کننده باز و بسته شود و بعد از شستشو دستور تخلیه آب باید توسط مصرف کننده داده شود و یا مصرف کننده آب را به صورت دستی خالی کند سپس لباس های شسته شده را از مخزن شستشو به مخزن خشک کن انتقال بدهنتد که آب اضافه در لباس های شسته شده از آن ها خارج شوند که خشک شدن لباس ها سریع تر انجام شوند. دقت داشته باشید که روش کارکرد ماشین لباسشویی های دوقلو ممکن است با ماشین لباسشویی های اتوماتیک متفاوت باشند بنابراین باید به طور کامل با کارکرد آن آشنا باشید. امروزه برند های مختلفی در حال تولید ماشین لباسشویی دوقلو هستند که هرکدارم از ویژگی های منحصر به فرد خود برخوردار هستند. به این نکته مهم هم دقت داشته باشید که تمامی ماشین لباسشویی های دوقلو تولید شده توسط برند های مختلف را میتوانید با مناسب ترین قیمت از وبسایت اعتماد کالا تهیه فرمایید.


معرفی ماشین لباسشویی دوقلو 

در اولین نکته باید خدمت مصرف کنندگان عزیز عرض کنم که ماشین لباسشویی های دوقلو از قیمت بسیار مناسبی برخوردار هستند و در بعضی موارد ویژگی های بیشتری نسبت به ماشین لباسشویی های تک مخزنه دارند. این نوع ماشین لباسشویی ها با دو مخزنی که دارند کار را برای مصرف کنندگان راحت تر کرده و لباس های کثیف بیشتری را میتوانند بشویند. در مورد تفاوت های این نوع ماشین لباسشویی با ماشین لباسشویی های تک مخزنه باید گفت که در ماشین لباسشویی های تک مخزنه آب به صورت کاملن اتوماتیک تخلیه و پر میشود و در ماشین لباسشویی های دوقلو به صورت دستی باید این عمل را انجام دهید، و یا برای خشک کردن لباس ها ماشین لباسشویی های تک مخزنه به صورت اتوماتیک این کار را انجام میدهند اما در ماشین لباسشویی های دوقلو به صورت دستی این عمل باید انجام گردد.


امکانات ماشین لباسشویی دوقلو

  • تایمر شستشو

تایمر شستشو در ماشین لباسشویی یک قابلیت مفید است که به شما این امکان را می‌دهد تا زمان شستشوی لباس‌ها را به دقت تنظیم کنید. این قابلیت به شما اجازه می‌دهد تا مدت زمان دقیقی را که می‌خواهید لباس‌هایتان در داخل ماشین لباسشویی باقی بمانند را تعیین کنید. این مفید است زیرا ممکن است نیاز به تنظیم زمان مشخصی برای لباس‌های خاص یا به عنوان بخشی از برنامه شستشوی خود داشته باشید. تایمر شستشو به شما انعطاف می‌دهد تا زمان شستشو را با توجه به نیازهای خود تنظیم کنید. این اهمیت دارد زمانی که ممکن است لباس‌های شما به طول بیافتند یا نیاز به یک شستشوی سریع داشته باشید. با تنظیم دقیق تایمر، می‌توانید از مصرف اضافی انرژی جلوگیری کنید. اگر لباس‌ها شسته شوند و به مدت زمان معینی در داخل ماشین لباسشویی باقی بمانند، این باعث می‌شود که ماشین لباسشویی به مدت طولانی‌تر به طور غیرضروری در حال کار باشد.


  • تایمر خشک کن

تایمر خشک کن در لباسشویی یک قابلیت است که به شما اجازه می‌دهد زمانی که لباس‌های شما شسته شده و آماده برای خشک شدن هستند، زمان خشک کردن را تنظیم کنید. این ویژگی به شما امکان می‌دهد زمانی که دوره شستشو به پایان رسیده و لباس‌ها در داخل دستگاه خشک کن قرار گرفته‌اند، زمان دقیقی را برای پایان فرایند خشک کردن انتخاب کنید. برای استفاده از خشک کن ابتدا لباس‌ها را شسته و سپس آن‌ها را در دستگاه خشک کن قرار دهید و پس از قرار دادن لباس ها در خشک کن با تنظیم کردن زمان میتوانید لباس ها را در ماشین لباسشویی رها کرده تا خشک شوند.


  • قابلیت اضافه کردن لباس در حین شستشو 

بسیاری از لباسشویی‌ها امکان اضافه کردن لباس به دستگاه در حین کار را فراهم کرده‌اند. این قابلیت به شما اجازه می‌دهد لباس‌هایی را که احتمالاً از دست رفته‌اند یا فراموش شده‌اند، به دستگاه اضافه کنید تا به دوره شستشو اضافه شوند. برای این قابلیت میتوانید می‌توانید دکمه توقف را فشار دهید تا دوره متوقف شود و لباس جدید اضافه کنید. البته در بعضی از مدل‌ها، شما ممکن است بتوانید درب لباسشویی را در حین دوره باز کنید تا لباس جدید اضافه شود


سخن پایانی 

در این مقاله به صورت کامل با روش کارکرد و ویژگی های ماشین لباسشویی های دوقلو آشنا شدیم. مهم ترین نکته در ماشین لباسشویی های دوقلو این است که این نوع ماشین لباسشویی قیمت بسیار مناسب تر و منصفانه تری نسبت به ماشین لباسشویی های تک مخزنه دارند و در بعضی ویژگی ها بسیار سر تر از ماشین لباسشویی های تک مخزنه هستند. در بعضی مدل های ماشین لباسشویی دوقلو که از حجم های بیشتری برخوردار هستند میتوانید برای شستشوی پتو و کاپشن های سنگین استفاده کنید. دقت داشته باشید که برای خرید اینگونه لوازم خانگی باید از فروشندگان محبوب و یا سایت های معتبر مانند اعتماد کالا تهیه فرمایید.

برچسب‌ها :
دیدگاه شما
user