ماشین لباسشویی 9 کیلویی پاکشوما مدل 40107

ماشین لباسشویی 9 کیلویی پاکشوما مدل BWF-40107WT

امروزه در منازل لوازم خانگی متفاوتی وجود دارد که برای رفع نیاز های مردم طراحی و ساخته شده اند. ماشین لباسشویی هم یکی از این لوازم خانگی است که برای راحتی مردم برای شستشوی لباس های کثیف آن ها است ، و با وجود این محصول در منزل دیگر نیاز به شستشوی لباس ها با دست نیست و به راحتی میتوانیم تمامی لباس ها را شسته و از پوشیدن لباس های تمیز با بوی خوش لذت ببریم. برند پاکشوما یکی از برند های محبوب ایرانی است که در تولید لوازم خانگی بسیار بی نظیر است و محصولاتی بی همتا تولید کرده و در بازار عرضه میکند. ماشین لباسشویی 9 کیلویی پاکشوما مدل BWF-40107WT یکی از محصولات محبوب برند پاکشوما است که میتوانید آن را مناسب ترین قیمت ممکن و بهترین کیفیت از وبسایت اعتماد کالا برای منزل خود تهییه کنید.




ماشین لباسشویی 9 کیلویی پاکشوما

ماشین لباسشویی 9 کیلویی پاکشوما مدل BWF-40107WT یکی از محصولات محبوب برند پاکشوما است که با استفاده از جدید ترین تکنولوژی ممکن تولید و در بازار عرضه شده. این محصول که از بهترین تکنولوژی در ساخت آن استفاده شده است از بهترین امکانات ممکن برخوردار است که هیچ فرقی با محصولات مشابه خارجی ندارد و میتوانید آن را با قیمت بسیار مناسب تری نسبت به محصولات خارجی خریداری کنید. این ماشین لباسشویی با حجم معادل با 9 کیلوگرم پاسخگوی تمامی نیاز های خانواده های پر جمعیت و یا کم جمعیت  را میدهد. این محصول در دو رنگ بندی سفید و نقره ای تولید و در بازار عرضه شده است که مصرف کنندگان میتوانند رنگ محصول را متناسب با سلیقه خود و یا دیزاین آشپزخانه شان خریداری کنند.درون این ماشین لباسشویی از برند پاکشوما از موتور BLDC استفاده شده است که از قدرت بسیار بالایی برخوردار است، این موتور ها از جدید ترین موتور های موجود در دنیا هستند که در این ماشین لباسشویی قرار دارد. این موتور بکار رفته درون این محصول باعث شده که این کالا در هنگام استفاده صدای بسیار کمی داشته باشد و هیچگونه مزاحمتی برای مصرف کنندگان در هنگام کار کردن نداشته باشد. قدرت موتور مهمترین فاکتوری است که به میزان قدرت و توانایی ماشین لباسشویی اشاره دارد. موتورهای با قدرت بالا توانایی شستشوی لباس‌ها را در برابر کثیفی‌ها و لکه‌ها افزایش می‌دهند که این ماشین لباسشویی از برند پاکشوما موتوری بسیار پر قدرت دارد و تمامی لکه های موجود بر روی لباس ها را به راحتی از بیین میبرد که این از دیگر ویژگی های این موتور پیشرفته قرار گرفته بر روی این کالا است. موتورهای پیشرفته ماشین لباسشویی معمولاً دارای حالت‌های مختلف شستشو برای نوع‌های مختلف لباس‌ها هستند. این حالت‌ها از جمله حساس به پارچه، شستشوی سریع و حتی حالت‌های ویژه برای لباس‌های ضدآلرژی می‌باشند. این محصول دارای 16 برنامه اصلی برای شستشو است که با وجود این برنامه ها میتوانیم لباس های کثیف را به مدل های مختلفی بشوییم و آن ها را به بهترین شکل ممکن تمیز کنیم.


امکانات ماشین لباسشویی 9 کیلویی پاکشوما مدل BWF-40107WT

  • درام الماسه

دیگ الماسه درون ماشین لباسشویی 9 کیلویی پاکشوما یکی از بهترین امکانات ممکن و بهترین ویژگی ها است. دیگ های موجود در ماشین لباسشویی ها در هنگام شستشو تماس مستقیم با لباس ها دارد و مستقیما بر شستشوی البسه تاثیر میگذارد.دیگ استاندارد باید به گونه ای باشد که در هنگام شستشو بیش از حد با لباس ها سایش نداشته باشد، زیرا سایش بیش از حد منجر به خوردگی الیاف لباس های درون ماشین لباسشویی میشود که این امر موجب ایجاد آثار بدی بر روی لباس ها میشود. همچنین اگر سطح تماس البسه با دیگ کم باشد باعث میشود که البسه به خوبی تمیز نشوند.


  • قابلیت اضافه کردن لباس 

افزودن لباس به ماشین لباسشویی در حین شستشو یا بعد از شروع فرآیند شستشو ممکن است با توجه به نوع مدل و برند ماشین لباسشویی متفاوت باشد. این ماشین‌های لباسشویی از برند پاکشوما امکان افزودن لباس به دستگاه در حین شستشو را فراهم کرده‌اند. این ویژگی به نام های (افزودن لباس در حین شستشو) یا (افزودن لباس به‌صورت تاخیری) نیز شناخته می‌شود. این ویژگی این امکان را می‌دهد که دوره شستشو را متوقف کرده و لباس جدیدی را اضافه کنید و پس از اضافه کردن لباس، می‌توانید دوره شستشو را ادامه دهید.


  • پاک کننده خودکار دیگ

در هنگام شستشوی لباس های کثیف ،آبی که در لباسشویی جریان دارد نیز کثیف میشود و ممکن است که این آب کثیف در برخی قسمت های ماشین لباسشویی باقی بماند و باعث رشد قارچ و باکتری میشود، که قابلیت شستشوی خودکار دیگ در این مواقع بسیار کاردبردی و مهم هستند زیرا که باعث شستشو و از بین رفتن باکتری ها و هرگونه ویروس و از ایجاد شدن قارچ ها جلوگیری میکند. شستشوی دیگ بعد از استفاده زیاد از ماشین لباسشویی یک امر بسیار مهم است که باعث افزایش عمر ماشین لباسشویی نیز میشود. برای انجام این فعالیت پیشنهاد میشود که از یک مایع جرم گیر استفاده شود و پیشنهاد میشود که این عمل را هر 6 ماه یک بار انجام دهید.


  • درب الکترومگنتیک

ماشین لباسشویی 9 کیلویی پاکشوما دارای درب الکترومگنتیک است که از دیگر ویژگی های برتر این محصول است. این نوع درب از نیروهای مغناطیسی برای بسته و باز شدن درب ماشین لباسشویی استفاده می‌کند. در این نوع درب، عموماً قفل مکانیکی برای بستن درب استفاده نمی‌شود. به جای آن، نیروهای مغناطیسی درب را در حالت بسته نگه می‌دارند. این نوع درب ها به دلیل استفاده از نیروهای مغناطیسی، نیاز به فشار زیادی برای باز کردن یا بستن ندارند و معمولاً به صورت آرام باز و بسته می‌شود. همچنین از نظر ظاهری، درب الکترومگنتیک معمولاً ظاهری شیک و بدون دسته مکانیکی دارد که به طراحی کلی ماشین لباسشویی ظاهری زیبا می‌بخشد.



دیگر ویژگی های ماشین لباسشویی پاکشوما

  1. سرعت چرخش موتور 1400 دور در دقیقه 
  2. جهت باز شدن درب به سمت چپ
  3. دارای 16 برنامه اصلی و 5 برنامه کمکی 
  4. قابلیت تنظیم سرعت دور خشک کن 
  5. دارای ورودی مستقل آب سرئ و گرم 
  6. رده مصرف انرژی A++
  7. دارای صفحه نمایشگر لمسی 
  8. دارای قفل کودک
  9. دارای سیستم آبکشی
  10. دارای قابلیت شستشوی اقتصادی 
  11. قابلیت شستشوی تاخیری 
  12. دارای سیستم کنترل کف خودکار 
  13. شستشو با قابلیت اتو کشی آسان 
  14. ارتفاع محصول : 85 سانتی متر 
  15. پهنای محصول : 60 سانتی متر
  16. عمق محصول : 60 سانتی متر 



گارانتی محصولات پاکشوما

در هنگام خرید لوازم خانگی یکی از مهم ترین امکاناتی که محصولات میتوانند داشته باشند گارانتی و خدمات پس از فروش است که تمامی محصولات برند پاکشوما گارانتی شده توسط شرکت پاک سرویس هستند، که محصولات پاکشوما تحت پوشش گارانتی جامعی قرار دارند. این گارانتی شامل تعمیرات، تعویض قطعات و حتی تعویض محصول به دلیل خرابی‌های تولیدی می‌شود. ما به شما اطمینان می‌دهیم که هر محصول پاک سرویس زیر نظر تیم متخصصان ماست و هر مرحله از تولید تا تحویل با کنترل کیفی دقیقی همراه است. تیم پشتیبانی ما با تخصص و تجربه، همواره آماده است تا به شما در هر موقعیتی کمک کند. با تماس با مرکز خدمات پس از فروش پاک سرویس، شما می‌توانید از خدمات فنی بهره‌مند شوید یا سوالات خود را مطرح کنید.

فقط دقت داشته باشید که برای فعال سازی گارانتی محصولات به هیچ وجه کالای خریداری شده توسط خریدارا از پلمپ خارج نشود و فقط محصول باید توسط نمایندگان برند پاک سرویس از پلمپ خارج شود.

تلفن تماس با نمایندگان جهت راه اندازی محصولات<1608>


سخن پایانی 

با مطالعه این مقاله متوجه شدید که ماشین لباسشویی 9 کیلویی پاکشوما مدل BWF-40107WT یک محصول بی نظیر تولید شد توسط برند پاکشوما است که با امکانات فراوانی که دارد توانسته خود را رغیب سر سخته محصولات خارجی بکند. همچنین این محصول با بهره‌گیری از آخرین دستاوردهای فناوری، شما را به تجربه‌ای منحصر به فرد در شستشوی البسه های خود دعوت میکند. علاوه بر این ویژگی ها طراحی بسیار خاص و زیبای این محصول ظاهری بسیار زیبا به محیط آشپزخانه شما میبخشد.شما میتوانید تمامی محصولات بی نظیر این برند را از وبسایت اعتماد کالا خریداری کنید.وبسایت اعتماد کالا با تضمین بهترین قیمت به شما این اطمینان را میدهد که تجربه خرید شما نه تنها اقتصادی بلکه همچنین بی‌نظیر خواهد بود.

image widget. Press Enter to type after or press Shift + Enter to type before the widget
برچسب‌ها :
دیدگاه شما
user