تفاوت یخچال فریزر اسنوا و دوو الکترونیک

اعتماد کالا در این مقاله قصد دارد که شما را با تفاوت ها و شباهت های برند دوو و اسنوا آشنا کند تا شما بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید :

اسنوا و دوو جزء  محبوب‌ترین برندهای ایرانی و رده بندی بسیار بالای کیفیت می باشند؛ امروزه با به کارگیری جدیدترین و به روز ترین تکنولوژی های روز دنیا و همچنین قیمت مناسب جزء پرفروش ترین برندهای ایرانی هستند.

سوالی که اکثر اوقات در ذهن شما شکل می گیرد این است که کدام برند بهتر است ؟بهترین یخچال کدام است ؟ کدام یخچال قیمت مناسب تری دارد؟و......



چند ویژگی مثبت یخچال های دوو و اسنوا:

  • ظاهری شیک و مشابه برندهای خارجی
  • قیمت مناسب تر
  • دارابودن خدمات پس از فروش در سراسر کشور
  • گارانتی معتبر


برند اسنوا


اسنوا( ارکان ساختار نوین ایران) در سال ۱۳۸۴ در اصفهان تاسیس شد که زیر مجموعه ی گروه انتخاب است. اسنوا یخچال و فریزر های مختلفی را تولید می‌کند که کیفیت این یخچال فریزرها از سطح متوسط رو به بالایی برخوردار است و قیمت این یخچال ها با توجه به گنجایش و کارایی آنها متفاوت است همچنین موتور این یخچال فریزر ها ساخت دو کشور چین و ایران میباشد.


انواع یخچال های اسنوا:

  • تک درب
  • ساید بای ساید
  • فریزر بالا و فریزر پایین


ویژگی های یخچال فریزر های اسنوا:

  • یخچال فریزر های این شرکت دارای رده انرژی A+هستند که نشان دهنده مصرف پایین و بهینه  برقی محصولات است .
  • صدای کمپرسور که از یخچال تولید می‌شود به علت فعالیتی که دارد دارای یک میزان صدایی است که یخچال های اسنوا با استفاده از تکنولوژی روز دنیا تا حد بسیار زیادی میزان این صدا را کاهش داده اند.
  • یکی از ویژگی های قابل توجه این برند سیستم نوفراست است؛ زیرا دیگر نیازی به تمیز کردن فریزر نمی باشد
  • شرکت اسنوا برای روشنایی فضای داخلی و بیرونی یخچال از لامپ های ال ای دی استفاده کرده، چرا که انرژی کمتری صرف می کند و به میزان قابل توجهی در مصرف انرژی برق صرفه جویی می کند همچنین در مقایسه با لامپ های معمولی گرما ندارند و عمر بیشتری  خواهند داشت.



برند دوو الکترونیک



یخچال های دوو الکترونیک از مدل های مشهور و به نام ایرانی است که دارای مدل های مختلفی است و  به علت تنوع بالا و کیفیت مناسب طرفداران بسیار زیادی در ایران و همچنین کشورهای دیگر نیز پیدا کرده است.

  1. یخچال فریزر های دوو دارای رتبه انرژیA و A+ هستند که به دلیل کم مصرف بودن آن ها ارزش   یخچال فریزرها را دوبرابر کرده است
  2. این مدل یخچال ها به گونه ای طراحی شده اند که میتوان از آنها نهایت استفاده در جا و مکان را داشت.
  3. از قابلیت‌های یخچال های دوو میتوان به اتصال به آب شهری ، قفل کودک تصفیه هوا و تازه نگه داشتن سبزیجات اشاره کرد .
  4. یخچال های دوو با توجه به مدل هایشان صدای کمی دارند و دارای حالت کاهش صدا در شب می باشند.
  5. یخچال های دوو مجهز به کمپرسور های نسل جدید هستند که دمای یخچال را به خوبی حفظ می کنند. هر کدام از واحد های سرمایشی یخچال از یک پوشش نانو سیلور آنتی باکتریال پوشیده شده است.



نکاتی برای نگهداری مواد غذایی در یخچال دوو:

  • بهتر است میوه و سبزیجات را با فاصله از هم داخل یخچال قرار دهید.
  • یخچال های دوو دارای محفظه برای نگهداری میوه و سبزیجات می باشند چرا که رطوبت فضا را کنترل و عمر مواد غذایی را افزایش میدهد.
  • یکی از نکات مهم در خصوص نگهداری مواد غذایی سرد بودن غذاها است چراکه غذای داغ می‌تواند مصرف انرژی یخچال را تا حد زیادی بالا بیاورد.




شباهت


آبسردکن و یخساز

در بیشتر یخچال فریزرهای اسنوا ودوو آبسردکن اتوماتیک و مکانیکی تصفیه و اتصال به اب شهری وجود دارد.

وجه تشابه دوو اسنوا این است که هر دو برند قیمت مناسب ، طول عمر وخدمات پس از فروش آنها نیز بسیار مناسب است.




مقایسه


آیا دوو و اسنوا خارجی هستند ؟

خیر هر دو برند دوو و اسنوا در داخل ایران مونتاژ و تولید می‌شوند و از آنجایی که قطعات این محصولات داخل ایران تولید می شوند کاملاً نسبت به دسترس بودن قطعات مطمئن باشید.

کم صدا بودن

 هر دو برند دوو و اسنوا صدای بسیار کمی دارند اما آنچه که دوو را از اسنوا متمایز می‌کند قابلیت کم صدا در حالت خواب می باشد.


تفاوت فیلتر هوای داخلی یخچال فریزهای دوو واسنوا

اسنوا در یخچال های خود از فیلترهای هیدروکربن استفاده میکند که هوای داخل یخچال را به صورت کامل تصفیه میکند.

دوو الکترونیک از فیلتر 3 لایه استفاده میشود که با استفاده ازاین فناوری هوای درون یخچال عاری از هرگونه باکتری میشود.


محفظه مخصوص میوه و سبزیجات

در برخی از یخچال فریزرهای دوو محفظه ی ویژه ای برای تازه ماندن میوه و سبزیجات دارد اما در یخچال فریزر های اسنوا چنین محفظه ای وجود ندارد اما با داشتن سیستم سرمایش هوشمند مواد غذایی ماندگاری بالایی دارند.


سخن پایانی

 یخچال فریزرهای اسنوا و دوو تفاوت چندانی با یکدیگر ندارند و هر دو دارای گارانتی و خدمات پس از فروش می باشند وتنها در برخی از مشخصات فنی با هم متفاوتند. شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد هریک از مدل های یخچال و فریزر دوو و اسنوا به سایت اعتماد کالا مراجعه کرده و مدل های مختلف را بررسی کنید.


(یخچال فریزر اسنوا و دوو را با مناسب ترین قیمت و کیفیت قابل توجه و گارانتی معتبر از فروشگاه اینترنتی  اعتماد کالا  تهیه نمایید.)

برچسب‌ها :
دیدگاه شما
user